قیمت چوب پلاست

قیمت چوب پلاست


قیمت چوب پلاست در سال 1402

ممکن است بار‌ها کلمه چوب پلاست و یا چوب پلاستیک را شنیده باشید و سؤال‌هایی درباره قیمت چوب پلاست برایتان پیش آمده باشد، امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی دقیق این موضوع بپردازیم و همچنین در مورد ابعاد مختلف این محصول اطلاعات کسب کنیم.
یکی از متریال هایی که امروزه کاربرد فراوانی دارد و در زمینه‌های مختلف از آن استفاده می‌شود، چوب پلاست است. این نوع از چوب با چوب‌های طبیعی دارای تفاوت است و استفاده از آن در نهایت سبب بر این شده تا به بنای ساختمان و یا فضای داخلی آن ظاهری زیبا و جذاب ببخشد. پیشاپیش امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد.

توجه: برای کسب اطلاعات بیشتر راجب چوب پلاست wpc می توانید مقاله ی مرتبط را مطالعه کنید. 

قیمت انواع چوب پلاست

با توجه به این مورد که محصولات چوب پلاست از پودر چوب و پلیمر ساخته می‌شوند، با توجه به نوع و کیفیتی که دارند، دارای قیمت متنوعی نیز هستند. بنابراین در هنگام خرید چوب پلاست یکی از مهم‌ترین معیار‌هایی که باید در نظر بگیرید، آگاهی از قیمت انواع چوب پلاست جهت بهره وری در خرید این محصولات است.
می‌توان گفت امروزه به دلیل ایجاد نوسانات ارزی و مشکلات تهیه مواد اولیه، می‌توانیم طیف‌های متنوعی از قیمت چوب پلاست را در بازار مشاهده کنیم.
برای بهره مندی از بهترین قیمت های این محصول به شما پیشنهاد می کنیم تا از فروشندگان مادر و اصلی اقدام به خرید کنید تا هزینه کمتری را بپردازید. این مورد به غیر از صرفه جویی در هزینه می تواند باعث شود تا شما از بهترین محصولات با بهترین کیفیت بهره ببرید.

به طور کلی، قیمت چوب پلاست بسته به سطح مقطع آن و اینکه در کف استفاده می شود و یا مورد استفاده در دیوار پوش است 350 الی 800 هزار تومان در مترمربع است. کف ترموود و یا کف چوبی اش بدون در نظر گرفتن نگهداری های دوره ای مورد نیازشان هزینه های یک و نیم تا دو برابری خواهند داشت.

در واقع برای مقایسه دقیق تر قیمت کف پوش چوب پلاست با کفپوش های چوبی، هزینه تعمیر دوره ای مورد نیاز کف های چوبی را در نظر بگیرید. کف های چوبی در مقایسه با چوب پلاست باید هر دو تا سه سال یکبار در اکثر شرایط رنگ آمیزی، روغن کاری و یا چسب کاری شوند. اگر خودتان کار را انجام می دهید، هزینه مواد اضافه می شود و کار یا زمان نیز افزایش می یابد.

تمامی موارد گفته شده در خصوص قیمت در این مقاله به طور تقریبی است و برای اطلاع از قیمت دقیق می توانید با مجموعه چکاد چوب تماس بگیرید.

 

قیمت چوب پلاست
قیمت چوب پلاست

قیمت نصب چوب پلاست

یکی دیگر از سؤالاتی که ممکن است در رابطه با قیمت چوب پلاست برای شما مطرح شود، این است که قیمت نصب چوب پلاست چقدر است؟
در این قسمت از این مطلب قصد داریم تا به طور مفید و مختصر به این سؤال احتمالی پاسخ دهیم.
در رابطه با این موضوع می‌توان گفت، قیمتی که برای نصب چوب پلاست در نظر گرفته می‌شود، بر حسب نوع کاربردی که شما خواهان اجرای آن هستید، مشخص خواهد شد. به عنوان مثال می‌توان گفت هزینه نصب چوب پلاست در زمینه اجرای کف پوش قطعاً با قیمت نصب چوب پلاست در نمای ساختمان، متفاوت است. پس می‌توان در رابطه با این موضوع نتیجه گرفت، هرچه اجرای این کار دشوار‌تر و دارای سختی بیشتری باشد، قیمت نصب آن نیز افزایش خواهد یافت و بر عکس.

توجه: اگر قصد خرید و فروش چوب پلاست را دارید بهتر است با شرکت های تولیدکننده این محصول در ارتباط باشید. 

عوامل مؤثر بر قیمت چوب پلاست

همان طور که در قسمت قبل گفته شد، قیمت انواع چوب پلاست‌ها با یک دیگر دارای تفاوت است و وجود این تفاوت‌ها در قیمت این محصول، ریشه در عوامل مختلفی دارد. در این قسمت از مقاله قصد بر این داریم تا شما را با عوامل مؤثر بر قیمت چوب پلاست، آشنا سازیم تا در نهایت با توجه به بودجه مورد نظرتان بتوانید بهترین گزینه موجود را برای خود در نظر بگیرید.
برخی از مواردی که بر روی قیمت نهایی چوب پلاست تأثیر مستقیم دارد، عبارت‌اند از:
• نوع پلی اتیلن‌ها، پلی پروپینیل‌ها و پلی وینیل کلراید‌ها (PVC) که در این محصول به کار رفته است.
• همچنین نوع پودر چوبی که در ساخت این محصول به کار گرفته شده است نیز دارای اهمیت می‌باشد.
• از دیگر مواردی که بر هزینه نهایی چوب پلاست تأثیر دارد، نوع دستگاهی است که چوب پلاست با آن تولید و عرضه می‌شود.
• اگر در تولید این محصول از محصولات وارداتی استفاده شود، قیمت آن افزایش خواهد یافت.
• فضای و محیطی که قرار است تا در آن چوب پلاست نصب شود.
• ابعاد چوب پلاست در تعیین قیمت موثر است.
علاوه بر این موارد، وزن محصول نیز می‌تواند بر روی قیمت تأثیرگذار واقع شود. به عنوان مثال می‌توان گفت هرچه وزن این محصول کمتر باشد، در نهایت قیمت کمتری نیز دارد. اما در رابطه با این موضوع در نظر داشته باشید که وزن کمتر صرفاً نشان‌دهنده کیفیت پایین آن نخواهد بود.

چرا چوب پلاست بهترین گزینه است؟

متریال کامپوزیتی چوب پلاست یا Wood Plastic Composite . این کامپوزیت از 30 الی 45 % الیاف الوار و 55 الی 70% HDPE و مواد افزودنی تشکیل شده است. دلیل گزینه یک بودن پروفیل های کف پوش WPC در تهیه عرشه های کف این موارد است :

  • تداعی حس طبیعی و ظاهر نهایی مشابه چوب
  • تولید شده در طیف رنگی
  • 100 درصد قابل بازیافت
  • ضد آب و مقاوم در برابر پوسیدگی و قالب بدون درزگیر
  • مقاوم در برابر لک در برابر بسیاری از مواد شیمیایی و مواد
  • مقاومت در برابر محو شدن کوتاه مدت
  • حاوی تعمیرات شیمیایی نیست
  • عدم خرد شدگی
  • در برابر حشرات مقاومت می کند
  • همراه با گارانتی چکاد چوب

این یک ماده جدید ایمن و بادوام است که می تواند برای کف های چوبی، دیوارپوش ها، فینیشینگ هرگونه المان فضای بیرونی استفاده شود.

 

قیمت چوب پلاست
قیمت چوب پلاست

خرید چوب پلاست

چوب پلاست های چکادبام به ترند دکوراسیون مدرن و متریال بام سبز تبدیل شده است. در شرایط کنونی ایران، تخته های دکینگ     WPC و همچنین سایر مقاطع و پروفیل های این ماده با کیفیت عالی ساخته می شوند. علاوه بر این، تخته های کامپوزیت ما برای فروش، برای مناسبت های مختلف و شرایط آب و هوایی سخت طراحی شده اند، راه حل ایده آلی برای عرضه های فضای باز، از جمله مناطقی مانند باغ ها، استخرها، بالکن ها و غیره هستند.

خلاصه مطلب

به پایان بخشی دیگر از مطالب در این سایت رسیدیم. در طی این مطلب قصد بر این داشتیم تا در مورد قیمت چوب پلاست، مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم. همچنین در مورد مواردی از جمله قیمت انواع چوب پلاست، قیمت نصب چوب پلاست، عوامل مؤثر بر قیمت چوب پلاست و… به طور مختصر صحبت کردیم.
در پایان می‌توان گفت، قیمت چوب پلاست، یکی از مهم‌ترین عواملی است که آن را به یکی از مصالح مهم در صنعت ساختمان‌سازی تبدیل کرده است. چوب پلاست این کالای جذاب و زیبا که در جا‌های مختلف ساختمان می‌توان از آن استفاده کرد، به دلیل کاربرد راحت و نصب آسانی که دارد، بسیار پر طرف‌دار شده است.
از اینکه تا انتهای این مطلب ما را همراهی کردید، نهایت سپاس و قدردانی را از شما داریم. شما همراهان عزیز می‌توانید در صورت داشتن هرگونه سؤال و یا ابهامی در این زمینه، آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید و یا با مشاورین ما در همین سایت، در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید تجارب خود را در این زمینه با ما و دیگر همراهان عزیز، در میان بگذارید. در پایان امیدواریم مطالب بیان شده در این سایت برای شما مفید بوده باشد.

چکادچوب به عنوان یک تولید کننده قابل اعتماد بردهای WPC، طیف وسیعی از تخته های  کامپوزیتی نوآورانه و با کیفیت بالا را عرضه می کند. شمال میتوانید برای دیدن چوب پلاست های تولید شده توسط چکاد چوب به منو سایت بخش محصولات و سپس چوب پلاست مراجعه کنید و انواع محصولات تولیدی توسط این شرکت را مشاهده کنید.  . اگر سؤال دیگری دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید تا تجربه دلپذیر معماری زیبا با مصالح مقاوم و زیبایی چوب را همزمان تجربه کنید!

 

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *